0202358111

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

De item die ik wil is er niet meer wat nu? 

Geen paniek stuur ons een mail naar info@justlivelife.nl  met artikel beschrijving. Doe dit wel zo snel mogelijk!

Kan ik mijn order veranderen nadat ik mijn bestelling al heb geplaatst?

Ja dat kan stuur ons zo snel mogelijk een mail met contactgegevens.

Kan ik mijn items terugsturen?

Ja dat kan!

Stuur een mail naar info@justlivelife.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terug krijgt of het nieuwe product.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

Zeker! Wij doen er alles aan om jou privacy voorop te stellen! Wij geven geen gegevens aan 3de partijen.

Hoe lang duurt het voordat mij pakket geleverd wordt?

Voor 16.00 uur is de volgende dag in huis behalve in het weekend dan wordt het op zijn vroegst dinsdag geleverd.

 

Worden de in de shoppingbag gevoegde artikelen automatisch gereserveerd?

De items worden voor een bepaalde tijd gereserveerd.

Heb je verder nog vragen, mail of bel ons gerust op!

!Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd om een artikel voor een andere maat te ruilen of de retournering ervan aan te vragen:

1. MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS

Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het afleveringsbewijs erbij. Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat nodig hebt of de artikelen wilt retourneren en de artikelen waarom het gaat.

Als je het niet kunt vinden, ga dan naar Mijn bestellingen onder Mijn Rekening, selecteer je bestelling en druk het ‘Retourneringsformulier’ af. Als je nog niet geregistreerd bent, ga dan naar het onderdeel Orders en voer je e-mailadres en het ordernummer in.
2. PLAK HET RETOURNERINGSETIKET OP EEN ZICHTBARE PLEK VAN HET PAKKET

Op het afleveringsbewijs vindt je een etiket met het retourneringsadres dat je op het pakket moet plakken.

Als je het niet in het pakket terugvindt, gebruik dan het volgende adres:

Freightways Distriservices B.V.
c/o MANGO RETURNS
Mandenmakerstraat 6
2222AX Katwijk
The Netherlands
3. VERZENDEN

Ga naar het postkantoor en stuur het pakket per aangetekende post of met ontvangstbevestiging op.

Houd er rekening mee dat bij retourneringen per post Mango geen onder rembours verzendingen accepteert en dat de verzend- noch de retourkosten worden vergoed.

Binnen een termijn van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop wij je pakket in ons magazijn ontvangen, zal de maat geruild of de retournering geregeld worden.