0202358111

Healthy on the go

Healthy on the go

Healthy on the go, Ge-wel-dig gezond leven maar het vergt zo veel planning en voorbereiding! Ik kan daardoor ook niet zeggen dat ik het je super makkelijk kan maken. Zou willen dat het kon… haha. Het is echt je levensstijl omgooien. Schrik nu niet want als ik het kan dan kan iedereen het! Echt geloof mij! Je kunt het wel makkelijker maken voor jezelf door dingen van te voren te bereiden. Zodat je niet in alle haast geneigd bent om slecht eten te pakken. Bij mij is het meestal als ik te druk ben of vergeet te eten. Ohh dan maar even wat chips om de honger te stillen. NEE, zo slecht… Dus daar heb ik wel van geleerd ik moet voorbereiden en plannen wat ik de volgende dag ga eten ECHT… 

Door een van mijn trouwe volgers ben ik op het idee gekomen om gezonde snacks te verzinnen om mee te nemen/voorbereiden.  Ik leer je mijn tips and tricks om gezonde snacks te maken die je dagelijks mee kan nemen. Ook heb ik het internet rondgestruind op zoek naar NOW-HOW filmpjes. Avond eten heb ik er niet bij gedaan omdat je dat meestal wel van te voren weet. Heb de focus voornamelijk op ontbijt en lunch gericht.

zo makkelijk mogelijk.. 

 

Ontbijt. 1

Overnight oats ideal om de avond van te voren te maken!

havermout een schepje

amandelmelk

honing

 

chia zaad

Ontbijt. 2

Meergranen wrap met gegrilde groentes (recept in blog)

Ontbijt 3

magere kwark

honing

banaan

noten (wat jij lekker vindt)

Lunch. 1

spinazie (bakken)

ei (koken)

gerookte zalm

Lunch 2 

speltbrood

geitenkaas

Honing

rucola

Lunch 3

broccoli in groenten bouilion koken (pureren)

broccoli stukjes apart houden (bij de soep)

gerookte zalm

Wat je kunt doen is een grote hoeveelheid maken en in Ikea zakjes stoppen en invriezen. Zo heb je de hele week soep en kun je het om de dag eten.

Tussendoor 1

spelt cracker

smeerkaas

komkommer

Tussendoor 2

Appel met kaneel in de magnetron. ( van te voren appel in 4en snijden en kaneel eroverheen)

Daarna doe ik er meestal een scheutje honing en yoghurt over.

Tussendoor 3

gezonde müsli repen kun je zelf maken of kopen let wel op wat er allemaal inzit!

Dit zijn mijn snelle gezondheid tips, goed plannen en weet wat je eet en wat je gegeten hebt!

Heb jij tips die je wil delen laat het me weten!  Zodat we nog meer mensen kunnen helpen naar een gezondere lifestyle.

xoxo ml

2 Responses to “Healthy on the go

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: