0202358111

#dieet eetschema week 1

#Dieet eetschema week 1 

Hello fashion friends 

Eten en ik zijn beste vrienden voor het leven! Maar echt.. Daarom is het woordje dieet een woord waar al mijn alarmbellen van gaan rinkelen. Mijn stemmetjes die rond mijn hoofd zweven zeggen mij NEE wat doe je nou NIET DOEN!  STOP STOP STOP Lees snel verder hoe dit afloopt & voor inspiratie wat betreft afvallen! 

Ik ben in principe een alles-eter… Ik lust werkelijk waar echt alles. Vandaar dat ik met het idee ben gekomen om een leuk dieet te verzinnen spannend maar ook gezond en lekker. Gezond eten is een mindset daar ben ik echt heilig van overtuigd maar van te gezond eten of te veel gezond eten kom je ook aan. Je balans vinden daar in is wegen, meten en kijken wat voor jou werkt!  Mijn lichaam maakt heel snel spieren aan. Soms zo schrikbarend snel dat de HULK er niks bij is! Of hercules in een foute/ te strakke tuttu :S not what i want!

Dat is niet wat ik wil.. dus bij mij is het altijd zoeken naar kracht en cardio. Daarbij is voeding zo belangrijk dat ik dacht ik laat jullie zien wat ik in 1 week eet hoeveel en waarom.. Zelf ben ik niet zo een fan van populaire snelle-12-kilo-verliezen-in-1-week-dieet!


 

Maandag

Ontbijt:   1 avocado met 1 gekookte eitje een stukje gerookte zalm

Lunch:   magere kwark met banaan walnoten en honing

Dinner:   gestoomde broccoli met gebakken zalm

Tussendoor:    walnoten met honing, komkommer en cherrytomaatjes


 

Dinsdag 

Ontbijt:   havermout met soja melk light en kaneel

Lunch:   spinazie, tomaat, avocado komkommer en stukjes gerookte zalm.

Dinner:  Rodekool met stukje gestoomde kipfilet en 1 eitje

Tussendoor :   cracker, appel met kaneel en een banaan


 Woensdag 

Ontbijt: Speltcracker met avocado en gekookte ei

Lunch: Cloud bread van mijn vorige recepten post ( check hier). Met Hüttenkäse en jam (zonder suikers)

Dinner: Gegrilde aubergine en courgette met feta kaas en spinazie

Tussendoor: Banaan, geroosterde kikkererwten en rauwkost.


 

Donderdag 

Ontbijt:   2 gekookte eieren bakje yoghurt en versfruit.

Lunch:   Meergranenwrap met gegrilde groentes (check hier)

Dinner:   Gewokte bloemkool met kabeljauw

Tussendoor:  Ontbijtkoek, sojaboontjes en fruit


 

Vrijdag 

Ontbijt:    havermout (check hier)

Lunch:    spinazie komkommer tomaat feta rood uitje .

Dinner:   sashimi 😊

Tussendoor: banaan, druiven en augurk


Naast mijn dieet sport ik er natuurlijk ook bij heb jij nog tips of tricks laat het mij weten!

Enjoy your healthy week!

Fijne Pasen!!  

xoxo ml

 

 

 

 

10 Responses to “#dieet eetschema week 1

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: